طراحی سایت در تهران

چرا یک شرکت نیاز به طراحی سایت دارد؟

شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰، ۰۵:۳۶ ب.ظ

چرا یک شرکت نیاز به طراحی سایت دارد؟

 

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که برای شرکت‌تان یک سایت طراحی کنید؟ به نظرتان طراحی سایت برای شرکت چقدر می‌تواند بر روی کسب و کارتان تاثیر بگذارد؟  در این مقاله به شما می‌گوییم که چرا امروزه بدون داشتن یک سایت دردنیای رقابت جایی نخواهید داشت.

طراحی سایت شرکتی چیست؟

با توجه به رشد روز افزون فضای اینترنت بسیاری از کسب و کارها فعالیت خود را در این فضا آغاز کردند. فعالیت در اینترنت توانست کمک زیادی به پیشرفت این کسب و کارها کند. طراحی سایت شرکتی در واقع راهی است برای معرفی کسب و کار، سابقه کار، رزومه های شرکت و ... در فضای اینترنت. معرفی این موضوعات در اینترنت سبب می شود، فعالیت شرکت تنها به منطقه خود محدودیت نشود.

در یکی از برنامه های تلویزیونی صدا و سیما که به جهت معرفی و حمایت کسب و کارها ساخته شده بود، داشتن یک وب سایت برای آن کسب و کارها یک امتیاز مثبت محسوب میشد. حال اگر این سایت اصولی طراحی شده باشد، چه از نظر ظاهر و چه از نظر فنی قطعا امتیاز بالاتری خواهد داشت.

شاید بگویید با فعالیت در اینستاگرام به راحتی و رایگان می توانیم کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنیم، اما در این محتوا می خواهیم از دید دیگری به این قضیه نگاه کنیم. تفاوت داشتن سایت و فعالیت در اینستاگرام دقیقا مانند تفاوت خرید خانه و اجاره همان خانه است. زمانی که شما خانه ای خریداری می کنید، مالک آن هستید و هیچ کسی نمی تواند شما از آن خانه بیرون کند و محدودیتی برایتان ایجاد کند. اما اگر همان خانه را اجاره کنید، دیگر مالک آن نبوده و صاحب ملک می تواند شما را بیرون کرده و محدودیت هایی را ایجاد کند.

زمانی که شما در اینستاگرام فعالیت می کنید، در واقع در یک ملک اجاره ای فعالیت می کنید که هر لحظه به واسطه تحریم ها و فیلترینگ، فعالیت شما به اتمام می رسد. حتی در بسیاری از پیج های معروف و پر بازدید دیده شده است که اینستاگرام بدون هیچ دلیلی، پیج آنها را می بندد؛ این یعنی تمام زحمات چندین ساله این افراد به هدر رفته است. اگر همین افراد برای کسب و کار خود سایتی را در نظر گرفته بودند، دیگر هیچ شخصی نمی توانست در کسب و کار آنها اختلال ایجاد کند. پس زمانی که یک سایت طراحی کنید، قسمتی از سرور به نام شما خواهد بود و اطلاعات برای همیشه در آن خواهد ماند.

چرا طراحی سایت شرکتی

1. گسترش روش های تبلیغاتی

با کمک یک وب سایت می توانید شیوه ی تبلیغات خود را متفاوت کنید. از مهم ترین و سودمندترین تبلیغات اینترنتی، تبلیغ گوگل است. این تبلیغات دقیقا زمانی نمایش داده میشود که کاربران دقیقا کلمات مرتبط با شما را جستجو کنند.

برای مثال شما یک شرکت طراحی دکوراسیون دارید، با کمک تبلیغ گوگل می توانید کاری کنید که با سرچ "دکوراسیون منزل" کاربران به سایت شما هدایت شوند.  علاوه بر تبلیغات گوگل شما می توانید تبلیغات دیگری نیز انجام دهید. برای مثال با تبلیغ در شبکه های اجتماعی و هدایت کاربران به سایت می توانید به راحتی مخاطبان را جذب کنید.

 

2. فعالیت بدون محدودیت زمانی و مکانی

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه کنید پشتیبانی از کابران سایت است. اگر نتوانید به خوبی مشتریان خود را حمایت کنید، آنها را از دست خواهید داد. با طراحی سایت می توانید بصورت شبانه روزی بصورت آنلاین با مشتریان خود در ارتباط باشید.

 

3. جذب مشتریان جدید

طبق آمار جهانی حدود 4 میلیار آدم در سراسر جهان از اینترنت استفاده می کنند، از این 4 میلیارد بیش از 90 درصد بصورت اینترنتی خرید کرده و یا با شرکتی در ارتباط هستند. در این بین سهم ایران نزدیک 56 میلیون نفر است. با همین آمار و ارقام ساده می توان فهمید که وجود یک وب سایت چه تاثیری در جذب مشتریان جدید دارد.

 

4. با کمک وب سایت دیده شوید

با کمک وب سایت می توانید با هزینه ای کمتر از حالت عادی خود را به دیگران معرفی کنید. همانطور که پیشتر گفتیم با کمک سایت نیازی با هزینه های گزاف برای تبلیغات بیهوده نخواهید داشت. کافی است سایت خود را برای کاربر آماده کنید، گوگل عاشق وب سایت هایی است که به کاربران خود اهمیت میدهند.

 

5. ایجاد روابط جدید

با کمک وب سایت روابط خود را گسترش دهید! بدون شک با طراحی سایت می توانید به راحتی با سایر رقبا و کاربران روابط جدیدی ایجاد کنید که این روابط به پیشرفت کار شما کمک زیادی خواهد کرد.

 

6. امکان ارزیابی دقیق مخاطبان

یکی دیگر از دلایل طراحی سایت امکان ارزیابی مخاطبین و تصمیم گیری بر اساس نتایج ارزیابی است. در واقع این امکان برای شما وجود دارد که متوجه شوید کدام صفحات شما بازدید بیشتر دارند و یا در همین لحظه شما در کدام صفحه قرار دارید. همین بررسی ها می تواند سلیقه و نیاز کاربر را به شما نشان دهد تا بر اساس آنها استراتژی های خود را پیش ببرید.

ابزارهایی مانند سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و ... نیز در این راه به شما کمک خواهند کرد.

 

طراحی سایت شرکتی یا فعالیت در اینستاگرام؟

تا این قسمت از محتوا دلایلی را برای شما بیان کردیم که اهمیت داشتن سایت را متوجه شوید. اما سوالی که ذهن کاربران را درگیر می کند این است که ابتدا در سایت فعالیت کنم یا اینستاگرام؟

برای پاسخ به این سوال باید چندین مورد را در نظر داشته باشید. اگر یک برند هستید و تا حدودی در بین مردم شناخته شده اید، بهتر است که سایتی برای خود راه اندازی کنید. اما اگر هنوز به برند تبدیل نشده اید، باید در اینستاگرام شروع به جذب مخاطب و سوشیال سیگنال کنید. پس از آنکه توانستید در اینستاگرام، کاربران زیادی را جذب کنید، ثبت سفارش ها و سوالات کاربران نیز افزایش میابد؛ این مرحله ای است که شما باید برای طراحی سایت اقدام کنید. با طراحی سایت می توانید به راحتی از تمامی سفارشات و سوالات پشتیبانی کرده و مدیریت بهتری داشته باشید.

نکته خیلی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که، بلافاصله پس از خرید سایت شرکتی، مشتری نخواهید داشت. برای موفقیت در هر کاری نیاز به صبر و حوصله دارید. اما می توانید با انجام اقداماتی این روند را سرعت ببخشید. یکی از این اقدامات، تولید محتوا برای سایت است، که این محتوا می تواند متنی، صوتی، تصویری یا ویدئویی باشد. دومین اقدامی که باید انجام دهید، گرفتن رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر است. شما می توانید بهترین سایت ها را در این زمینه، در محتوای " انتخاب بهترین سایت برای رپورتاژ آگهی " مشاهده کنید.

 

 

اهمیت طراحی سایت شرکت

 فرقی نمی کند در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کنید، امروز دنیا بر پایه ارتباطات الکترونیک پیش می‌رود. در عصر فناوری مهم‌ترین بخش برای سرمایه‌گذاری، فضای مجازی و دنیای آنلاین است. به این ترتیب شما می‌توانید به سادگی از محدوده محل و شهری که در آن قرار دارید پا را فراتر گذاشته و به کسب و کارتان فرصت دهید در دنیایی وسیع‌تر شناخته شود.

آیا طراحی سایت شرکتی ارزان می‌تواند تمام نیاز‌های ما را برطرف کند؟

بنابراین اگر می‌خواهید یک کسب و کار راه بیاندازید، با طراحی یک سایت برای شرکت خود می‌توانید اولین قدم‌های خود را در عرصه تجارت محکم و مطمئن بردارید. اگر هم یک کسب و کار دارید، طراحی سایت یک جهش بزرگ در کارتان ایجاد خواهد کرد. شما با داشتن یک وب سایت خوب می‌توانید محصولات و خدمات خود را به ساده‌‌ترین و کم هزینه‌ترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه کرده و از آنان نیز بازخورد بگیرید.

سرمایه‌گذاری برای طراحی یک سایت قوی مطمئنا از اجاره کردن یک مکان کم هزینه‌تر و سودآورتر خواهد بود. البته اگر به دنبال سودآوری هستید، باید سایتی پربازدید طراحی کنید؛ سایتی که با رعایت قواعد و قوانین لازم در طراحی، به شما اجازه دهد با به روزرسانی مداوم و به کار گیری اصول کسب و کار آنلاین، درآمد کسب کنید. بنابراین اگر خودتان در این زمینه تخصص ندارید طراحی سایت شرکت خود رابه افراد متخصص بسپارید.

شما با طراحی سایت شرکت می‌توانید در ذهن مخاطبانتان تصویری ماندگار و جذاب از کسب و کارتان به جا بگذارید و آنان را ترغیب کنید که باز هم به شما سر بزنند. وب سایت شما در واقع شعبه‌ای از مغازه یا دفترکار شما در اینترنت است  که محصولات و خدمات شما را به شکل آنلاین به مشتریان عرضه می‌کند.

سایت شرکتی به شما در برندسازی نیز کمک می‌کند و شاید بتوان گفت امروزه مهمترین گام در برندینگ حضور در فضای آنلاین است. در واقع کاربران برای قبول یک برند آن را با سیات و حضورش در فضای وب قضاوت کرده و به این ترتیب آن برند در ذهنشان ماندگار می‌شود.

 

اصول طراحی سایت شرکتی

امکانات سایت شرکتی که باعث می‌شود وب سایت شرکت شما پربازدید شود. پس برای داشتن یک سایت پربازدید لازم است نکاتی را رعایت کنید، از جمله:

  • سایت باید مخاطب پسند باشد

مهمترین عامل برای جذب مخاطب، کاربر پسند بودن وب سایت است. به این منظور:

  • ظاهر سایت شما باید ساده اما جذاب، چشم نواز و شکیل باشد.
  • از رنگ‌های مناسب بهره ببرید. بالا بردن اطلاعاتتان در زمینه روانشناسی رنگ می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.
  • از کپی کردن بپرهیزید؛ خلاقیت و ایده‌های نو باعث می شود مخاطب سایت شما را بهتر به خاطر بسپارد.
  • طراحی سایت باید با رعایت اصول تجربه کاربری، استفاده کاربران از سایت و تعامل با شما را به ساده‌ترین شکل، ممکن کند.
  • فراموش نکنید حتما بخشی در سایت طراحی شود تا مخاطب بتواند به راحتی نظرات خود را ارسال کرده و سوالات خود را بپرسد.
  • وجود محتوای مناسب و مقالات کاربردی می‌تواند حضور مخاطب در سایت را برای او مفیدتر کرده و او را به بازدید دوباره از سایت ترغیب کند.(اهمیت تولید محتوای جدید در سئو سایت)
  • برای ارائه اطلاعات می‌توانید از جداول و نمودارها استفاده کنید تا مخاطب راحت‌تر با شرکت و کسب و کار شما آشنا شود.

بیشتر بدانید: هزینه طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی


Why_does_a_company_need_a_website_design چرا یک شرکت نیاز به طراحی سایت دارد؟

 

  • باید بتوان اعتماد مخاطب را جلب کرد

شما با استفاده از نمادهای الکترونیکی که مخاطبان در سطح وب با آنها آشنایی دارند، در وب سایت خود می‌توانید اطمینان کاربر را جلب کنید. در عین حال و مهم‌تر این است که خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید با کیفیت بوده و محصول نهایی با گفته‌های شما در سایت مطابقت داشته باشد. در محتوای نکات طلایی برای اعتماد سازی در فروشگاه های اینترنتی، نکات مفید و جذابی را بیان کرده ایم. حتما مطالعه کنید!

  • سرعت بالای سایت

سرعت لود سایت یکی از مهمترین موضوعات در طراحی سایت است که تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد. پس باید هاست و دامنه‌هایی خریداری کنید که از سرعت بالای سایت خود مطمئن باشید. هاست‌های ارزان و بی کیفیت می‌تواند باعث شود سرمایه گذاری‌تان در این زمینه به هدر برود.

  • امنیت وب سایت

امن بودن سایت هم برای صاحب کسب و کار و هم برای کاربر آرامش و اطمینان ایجاد می‌کند. نبود امنیت اجازه تعامل و استفاده مفید از سایت را به مشتریان نمی‌دهد. اما چگونه امنیت سایت را برقرار کنیم؟ برای پاسخ به این سوال می توانید محتوای امنیت در طراحی فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید.

  • سئو قوی

ثابت شده است که یک سایت با سئو قوی تاثیر بسیار زیادی در تثبیت موقعیت شما خواهد داشت. سئو خوب اعتبار سایت شما را بالا برده و کمک می‌کند تا بتوانید از پس رقبای خود به خوبی بر بیابید. بنابراین لازم است تا دانش خود را در این زمینه افزایش داده یا از افراد متخصص کمک بگیرید تا رتبه سایت خود را هر روز بالاتر ببرید. سئو و بهینه سازی سایت شما را به جایگاه و سودی که لیاقتش را دارید می‌رساند. 

  • سایت باید ریسپانسیو باشد

ریسپانسیو نبودن سایت می‌تواند مخاطبی را که می‌خواهد با گوشی، تبلت یا ابزارهایی که دسترسی ساده‌تر ایجاد می‌کند، به سایت وارد شود، ناامید کرده و او را ترغیب کند که از خدمات سایت دیگری استفاده نماید. 

هنگام طراحی سایت تمام مواردی که برای یک وب سایت خوب در ذهن دارید مانند ظاهرزیبا، امنیت، نوع کارایی و ... را مدنظر قرار دهید. خودتان را جای مخاطبی بگذارید که برای اولین بار با سایت و شرکت شما آشنا می‌شود. وب سایت شما باید بتواند به او یک تصویر کلی و ایده‌آل از شرکت و کسب و کارتان ارائه دهد.

 

کدام سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت شرکتی مناسب است؟

امروزه سیستم های مدیریت محتوای پیشرفته ای مانند جوملا، دروپال و وردپرس وجود دارد. در این میان استفاده از وردپرس بسیار بیشتر از سایر CMS ها است. اما این سیستم مدیریت محتوا چه ویژگی هایی دارد؟

  • متن باز بوده و به راحتی قابل گسترش است
  • پلتفرم آن منعطف است
  • بصورت خودکار بروزرسانی میشود
  • تنوع قالب و پوسته های آن  زیاد است
  • توسعه دهندگان آن زیاد هستند

 

  • sitedesignintehran طراحی سایت در تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراحی سایت توسط تیم سئورب